Що таке digital маркетинг?

Якщо раніше для просування бізнесу в мережі потрібно було просто розробити типовий сайт і зробити кілька рекламних постів у соціальних мережах, то сьогодні цих онлайн-технологій вже недостатньо. Останнім часом дуже популярним став digital-маркетинг. Що це таке і як він працює, ви зможете дізнатися, ознайомившись з цією статтею.

Digital маркетинг — що це?

Значення поняття
Digital-маркетинг являє собою певну стратегію, що передбачає залучення всіх видів цифрових каналів для розкрутки бренду. До таких належать: радіо, ТВ, інтернет та інше.

У порівнянні з онлайн-маркетингом, digital-marketing доносить інформацію до аудиторії, що знаходиться в оффлайн середовищі (програми в смартфонах, рекламні екрани на вулиці, смс). Діджитал-маркетинг надає такі можливості:

  • задіяння великої кількості різних технологій;
  • комплексне просування бренду, яке охоплює не тільки онлайн, але і оффлайн споживачів;
  • налагодження безперебійної, високоякісної зв’язку між рекламодавцями і покупцями;
  • можливість виконання будь-яких поставлених завдань;
  • оптимальне поєднання технологій і ресурсів людини, дотримання оптимального балансу, з урахуванням характеристик реалізованого товару і запитів цільової аудиторії;
  • можливість оцінки та аналізу підсумків розкрутки, що в свою чергу дозволяє швидко змінити властивості продукту відповідно до ринкових запитами.

Цифровий маркетинг успішно застосовується в онлайн-навчаннях, інтернет-магазинах, агентствах нерухомості, а також при рекламуванні бренду серйозних компаній. Цифрові технології є ключовим фактором успіху в будь-якій області бізнесу. В ході рекламної кампанії головне розуміти бажання, плани і запити споживачів. Аналіз поведінки користувачів і їх дані (дата народження, місце знаходження та інше) дозволяють сформувати план, який допоможе потенційному клієнтові легко досягти поставленої мети. Дуже важливо, щоб між комерційними цілями компанії і запитів клієнтів було певне узгодження. Діджитал інтернет-маркетинг в цілому є частиною повсякденного життя людини. Адже всі ми користуємося різними розважальними цифровими каналами і інтернет-додатками. Онлайн-маркетинг передбачає не тільки вивчення цільової аудиторії, а й спілкування з нею.

Які канали входять в число digital?

На першому місці знаходиться мережа інтернет, і всі пристрої, що надають доступ до неї (телефони, планшети, ноутбуки та інше). До іншим каналам ставляться:

  • локальні мережі. Це онлайн-мережі підприємств або районів міста, через які користувачі можуть грати, вести спілкування і обмінюватися необхідною інформацією. У цей момент здійснюється об’єднання місцевих мереж з інтернетом;
  • цифрове телебачення. Воно вже практично витіснило аналогове і з кожним днем ​​все більше інтегрується з онлайн-додатками. Тепер кожен може з легкістю через телевізор потрапити в соцмережі або дізнатися останні новини;
  • мобільні пристрої. Якщо раніше інформація про будь-який продукт або послугу лунала через смс-повідомлення, то сьогодні можна встановити брендовані додатки або WOW-дзвінки на телефон;
    планшети. Встановивши спеціальні програми, користувач може дивитися фільми, грати в ігри, користуватися соцмережами та інше. Деякі люди не уявляють життя без цих гаджетів, тому можуть споживати інформацію цілодобово;
  • інтерактивні екрани. Це pos-термінали, що встановлюються в магазинах, кафешках, на вулиці. Це альтернативна заміна традиційної зовнішньої реклами. Даний вид медіа дозволяє дуже тісно взаємодіяти з покупцями;
  • Digital гаджети. Це пристрої, які збирають інформацію з подальшою її передачею на інші носії. До таких належать фітнес-браслети, смарт-годинник та інше.

Комплексний маркетинг передбачає використання каналів, що дозволяють аналізувати маркетингові компанії і зрозуміти, що працює, а що ні. В даному випадку потрібно добре знати своїх клієнтів, тоді ви зможете зрозуміти, де і коли вони готові максимально сприйняти інформаційний посил. Розуміння поведінки потенційного клієнта збільшує ймовірність підвищення конверсії.

Основні принципи Діджитал-маркетингу

Інтерактивний маркетинг відрізняється від традиційного можливістю прогнозування та підрахунку доходів, вимірювання результатів, а також визначення всіх зроблених помилок. Варто розуміти, що для досягнення успіху недостатнім буде застосування однієї або двох технологій. В даному випадку потрібно створення пілотних проектів, які необхідно контролювати і стежити за тим, як працюють використані методи. Комплексний інтернет-маркетинг заснований на таких принципах:

  • вміле поєднання людських ресурсів з сучасними технологіями. Ці дві складові необхідно грамотно поєднувати;

  • просування і інтернет-маркетинг передбачає об’єднання величезного числа різних способів розкручування (Web, соціальні і так далі);

  • інтеграція з продажами, клієнтським сервісом;

  • використання даних про клієнтів, які користувачі самі надають у відкритому доступі;

  • безперебійна комунікація зі споживачами.

Запорукою успіху є застосовані в ході рекламної кампанії технології. Тенденції ринку змінюється дуже швидко, тому потрібно відповідати сучасності, інакше можна стати не релевантним, просуваючи товари без відповідного попиту.

В ході розробки будь-якої стратегії потрібно розуміти, яким чином будуть впроваджуватися нові технології, і на які методи потрібно звертати увагу своєчасно. Основу Digital-маркетингу складають мобільні і соціальні напрямки, а також веб-сайти. Вони дозволяють знайти і залучити користувачів. Кожна компанія повинна мати сайт, який створює інформаційну базу, що дозволяє фахівцям проводити аналіз аудиторії та її переваг. Він повинен бути привабливим, корисним і відповідним сучасним тенденціям маркетингу. Краще, якщо на веб-порталах будуть присутні заклики до певних дій (пропозиція до заповнення форми, вказівкою електронної адреси та інше).

Інтерактивний маркетинг дозволяє знайти клієнтів в таких сферах, на які покладаються мінімальні надії. Це можливо тільки при грамотному проведенні кампанії та залученні потрібних технологій. Digital-маркетинг дозволить донести інформацію про продукт максимальній кількості споживачів за невеликий проміжок часу. Важливою перевагою є можливість двостороннього спілкування зі споживачами.

Соціальна складова і її важливість.

Кращим інструментом для комунікації з цільовою аудиторією є соціальні мережі. В їх число входять медіаплатформи для розмови, співпраці, створення співтовариств. Вони надають можливість регулярно спілкуватися з користувачами і формувати репутацію. Дуже важливою частиною соціальної складової є контент. Для просування найчастіше використовуються прес-релізи, пости в блозі і кейси. Для взаємозв’язку з клієнтами компанія повинна вибрати певну манеру спілкування. Щоб зрозуміти, яким повинен бути так званий голос компанії, потрібно визначитися з такими моментами:

  • тип цільової аудиторії;
  • читабельність контенту;
  • частота звернень до користувача;
  • види використовуваних каналів;

Всі ці нюанси є дуже важливими. Адже потенційні клієнти дуже цінують ті організації, які сприяють у пошуку потрібної інформації або пропонують якісний продукт. На тлі цього у компанії з’являється можливість непомітно реалізувати свій товар.

Якщо ви вирішили використовувати цифровий маркетинг для просування свого бізнесу онлайн, то digital-агентство IB Promotion допоможе реалізувати Ваші плани в життя.