Google назвав три головних SEO-фактора

Представник Google Мартін Спліт назвав три головних області, на яких варто зосередитися вебмастерам. Він позначив їх в ході першого випуску відео з серії SEO Mythbusting.

Перший фактор, за словами Спліта, це контент. Він повинен служити меті користувача — дати їм те, що вони шукають або хочуть.

Друга за важливістю річ — це метатеги, що описують контент і дають можливість отримати невеликий сниппет в результатах пошуку, за допомогою якого користувачі можуть зрозуміти, які результати є для них найбільш підходящими. Не варто забувати про теги Title. Вони повинні бути різними для кожної сторінки.

Третій важливий аспект — продуктивність. Google постійно нагадує про цей фактор. Спліт відзначив, що багато хто, можливо, не беруть до уваги той факт, що продуктивність також важлива для того, щоб сайт могли знаходити.

Послухати фахівця можна на відео нижче:

Представник Google Джон Мюллер поділився своєю думкою щодо трьох головних SEO-факторів, які озвучив його колега Мартін Спліт в першому відео з серії SEO Mythbusting.

На думку Мюллера, орієнтуватися на ТОП 3 фактори складно. Фактори різняться від запиту до запиту і все швидко змінюється. Також фахівець вважає, що рекомендації Спліта були в першу чергу спрямовані на веб-розробників — тих, хто не розуміє важливості таких метатегов, як Title і Description.

Мюллер вважає, що Спліт мав на увазі в першу чергу речі, які найчастіше не беруться до уваги людьми, що створюють сайти. Тому можна зробити висновок, що перший відеоролик нової серії Google був більше орієнтований на розробників, ніж на SEO-фахівців.

Замовити повністю адаптований під SEO сайт в агентстві IB Promotion

Ваше имя (обязательно)

Ваш e-mail (обязательно)

Ваш номер телефона

Ваш сайт

Сообщение