Десять основних SEO-порад для індексації і швидкого ранжирування нового контенту

Коли ви публікуєте новий контент, ви хочете, щоб користувачі знаходили його в пошуковій видачі якомога швидше. У цій статті ви знайдете десять порад, які допоможуть вам досягти цієї мети.

Індексування

1. Перевірка URL
Google надає нам ряд інструментів. Найпростішим і швидким є інструмент перевірки URL (в новій Search Console Google) Цей інструмент дозволяє вам відправити URL-адресу та повідомити Google, щоб він просканував його, помістивши в чергу пріоритетного сканування.

2. Sitemap
Інший поширений метод — використання Sitemap. Якщо ви не використовуєте Sitemap, це один з найпростіших і швидких способів індексування ваших URL. За допомогою Sitemap, ви повідомите Google, які сторінки потрібно проіндексувати. Існує цілий ряд різних технік, які можуть трохи оптимізувати цей процес.

Перший і найголовніший, про який всі говорять, це просто помістити його в файл robots.txt.

Ви також можете додати Sitemap за допомогою Search Console Sitemap Report. Або через API Search Console.

Але дійсно класний спосіб інформувати Google про Sitemap, який багато людей не використовують — просто пінгувати Google. Ви можете зробити це в URL вашого браузера. Просто вводите google.com/ping і додаєте Sitemap з URL. Введіть його в рядок браузера, і Google миттєво поставить Sitemap в чергу для сканування, і все URL-адреси повинні швидко проіндексувати, якщо вони відповідають стандарту якості Google.

Приклад: https://www.google.com/ping?sitemap=https://example.com/sitemap.xml

3. Індексування через Google API
В останні кілька місяців і Google, і Bing представили нові API-інтерфейси, які допоможуть прискорити і автоматизувати сканування та індексування URL-адрес.

Обидва цих рішення дозволяють значно прискорити індексацію, відправляючи 100 або 1000 URL-адрес через API.

Хоча API-інтерфейс Bing призначений для будь-якого нового / оновленого URL-адреси, Google заявляє, що його API-інтерфейс спеціально призначений для «публікації вакансій або структурованих даних в реальному часі». Проте багато SEO-фахівці, такі як Девід Соттімано, експериментували з API-інтерфейсами Google і виявили, що він працює з різними типами контенту.

Якщо ви хочете використовувати ці API індексації самостійно, у вас є кілька можливих варіантів:

1. Річард Бакстер написав відмінний пост про використання інструментів SEO для Excel з Google API
2. Документація Google по індексуванню API

Yoast оголосив, що скоро буде підтримувати живу індексацію в Google і Bing в рамках свого плагіна SEO WordPress.

Індексування та ранжування

Тепер є й інші способи, за допомогою яких ви можете швидше проіндексувати свій контент і одночасно поліпшити його позицію.

4. Посилання з важливих сторінок
Коли ви публікуєте новий контент, переконатися, що ви посилаєтеся з важливих сторінок. Важливими сторінками можуть бути ваша домашня сторінка, ваш блог, сторінка ваших ресурсів. .

Посилання сюди говорить Google про дві речі.

1. Потрібно сканувати це посилання коли-небудь в майбутньому, і вона міститься в звичайну чергу сканування.

2. Це робить посилання важливішою. Google може сказати:

«Ну, у нас є важливі сторінки, що посилаються на цей контент. Це дає нам кілька якісних сигналів, які допоможуть визначити, як його ранжувати ».

Так що посилайтеся з важливих сторінок.

5. Оновлення старого контенту
Крок, про який часто забувають люди — повернутися до старих статей на вашому сайті і додати посилання на новий контент.

Один з моїх улюблених прийомів в Google — використовувати пошуковий оператор (site: example.com) де ви вводите ключові слова, про які говорить ваш контент. Це дозволяє вам знаходити релевантні сторінки на вашому сайті, присвячені цільових ключових слова. На цих сторінках і варто додати посилання на новий контент.

6. Поділитися в соціальних мережах
Очевидний крок — репост в соц.сетях. Коли ви публікуєте новий контент в соціальних мережах, існує висока кореляція між репоста і рейтингом контенту. Але особливо коли ви ділитеся на агрегатори контенту, такі як Reddit, Hacker News, вони створюють реальні посилання для сканування Google. Google побачить ці сигнали і це дасть той же ефект, що і додавання посилань з вашого власного контенту, за винятком того, що це навіть трохи краще, тому що це зовнішні посилання.

7. Генеруйте трафік на URL
Це свого роду просунута техніка, яка трохи спірна з точки зору її ефективності, але ми бачимо, що вона працює знову і знову. Це просто генерування трафіку на новий контент.

Зараз точаться суперечки про те, чи є трафік сигналом для ранжирування. Є кілька старих патентів Google, які говорять про вимірювання трафіку, і Google, безумовно, може виміряти трафік за допомогою Chrome. Вони можуть бачити, звідки ці сайти.

Але, наприклад, реклама Facebook — ви запускаєте новий контент і залучаєте до нього величезну кількість трафіку за допомогою реклами Facebook. Ви платите за трафік, але теоретично Google може побачити цей трафік, тому що він вимірює його за допомогою браузера Chrome. Коли Google бачить трафік йде на сторінку, він може сказати:

«Гей, може бути, це сторінка, яку ми повинні мати в нашому індексі, і, можливо, нам потрібно правильно її ранжувати».

Ранжування

Як тільки ми проіндексуємо контент, поговоримо про декілька ідеях, які дозволять швидше його ранжувати.

8. Генерація пошукових кліків
Поряд з генерацією трафіку на сторінку, ви можете генерувати пошукові кліки.

Тепер, що я маю на увазі під цим? Отже, уявіть, що ви ділитеся URL в Twitter. Замість того, щоб ділитися безпосередньо URL, ви ділитеся результатами пошуку Google. Люди натискають на посилання, і ви відправляєте їх в результати пошуку Google, в яких є ключові слова, за якими ви намагаєтеся ранжуватися, і люди будуть шукати, і натискати на ваше оголошення.

Телевізійні рекламні ролики вже роблять це, як в рекламі Суперкубка «Зайдіть в Google і знайдіть автомобілі Toyota 2019 року». Google бачить поведінку користувача і покращує ваше місце в пошуковій видачі.

1. Замість цього: https://moz.com/link-explorer
2. Поділіться цим: https://www.google.com/search?q=link+tool+moz

Генерація пошукових кліків замість посилань безпосередньо на ваш URL-адресу — це один з тих просунутих методів, які використовують деякі оптимізатори.

9. Цільовий запит заслуговує свіжості
Коли ви створюєте новий контент, ви можете допомогти йому ранжуватися швидше, якщо виберете терміни, які, на думку Google, заслуговують свіжості. Найкраще, якщо я приведу тут пару прикладів.

Розглянемо користувача, який шукає «Відкриті кафе на Різдво 2019» Це запит, для якого Google хоче отримати дуже свіжий результат. Ви хочете найсвіжіші новини про кафе і ресторанах, які будуть відкриті на Різдво 2019 року. Google буде надавати перевагу сторінки, створені зовсім недавно. Тому, коли ви націлюєтеся на ці запити, ви можете ранжуватися трохи швидше.

Порівняйте це з питанням типу «історія Біблії». Якщо ви загугли це прямо зараз, ви, ймовірно, знайдете багато дуже старих сторінок Вікіпедії. Ці результати не сильно оновлюються, і вам буде складніше зламати ті видачі з більш новим контентом.

Щоб дізнатися це, просто введіть запити, за якими ви намагаєтеся ранжуватися, і подивіться, скільки років найостаннішим результатами. Це дасть вам уявлення про те, наскільки Google вважає ці запити свіжими. Вибирайте запити, які заслуговують трохи більше свіжості, і ви, можливо, зможете увійти трохи раніше.

10. Використовуйте структуру URL
Нарешті, остання порада, це те, що роблять багато сайтів, а багато сайтів не роблять, тому що вони просто не знають про це. Використання структури URL. Коли Google бачить новий URL (нову сторінку для індексації) у нього ще немає всіх сигналів для її ранжирування. Але у нього є багато алгоритмів, які намагаються вгадати, де сторінка повинна ранжуватися. У минулому Google вказував, що використовує структуру URL для визначення деяких з них.

Уявіть, що New York Times розміщує всі свої рецензії на книги по одному і тому ж адресою: newyorktimes.com/book-reviews. У Google є багато встановлених рейтингових сигналів для всіх цих URL. Коли новий URL публікується з використанням тієї ж структури, Google може призначити сторінці кілька тимчасових сигналів для ранжирування її відповідним чином.

Якщо у вас є авторитетні URL-адреси (можливо, це ваш блог), і ви використовуєте існуючу структуру URL-адрес, новий контент, опублікований з використанням тієї ж структури, може мати невелику перевагу в ранжируванні, по крайней мере, в короткостроковій перспективі.

Це лише кілька способів швидше проіндексувати ваш контент і підвищити його рейтинг. Це ні в якому разі не вичерпний список. Є багато інших способів.

Переклад матеріалу Сайруса Шепарда.

Замовити SEO в агенції IB Promotion

Ваше имя (обязательно)

Ваш e-mail (обязательно)

Ваш номер телефона

Ваш сайт

Сообщение