SMM — послуги просування в соціальних мережах

Ми пропонуємо:

Просування вашого бренду, продуктів та послуг в соціальних мережах:

  • Facebook — найбільш активна і просунута цільова аудиторія
  • Twitter — унікальний легкий формат мікроблогінгу і соціальної мережі
  • YouTube — для зберігання і розповсюдження відео контенту
    1. Створення акаунту та сторінки в Facebook та акаунта в Twitter
    2. Розміщення контенту, новин, подій та іншої інформації.
    3. Автоматизація експорту контенту через RSS- стрічки безпосередньо в акаунти соціальних мереж.
    4. Створення вірусного контенту на основі існуючої інформації.
    5. Використання реклами в соціальних мережах.
    6. Просування через групи і сторінки.
    7. Моніторинг залучення аудиторії.
  • Розміщення посту — 1-2 рази в день
  • Адаптація поста під різний формат Twitter, Facebook
  • Репост на сторінки та групи

Робота з аудиторією груп і сторінок в соціальних мережах

Створення єдиного облікового запису Google, в який будуть надходити всі нові повідомлення від учасників груп і питання на сторінках у соціальних мережах.

Швидке реагування на кожне повідомлення .

Просування (розкрутка)

Пошук цільової аудиторії, пропозицію вступити . Використання своїх унікальніх технологій залучення користувачив .

Робота буде проводитися щоденно із вже існуючих , розкручених акаунтів в соціальних мережах, що налічують по кілька тисяч друзів.

Таким чином, буде створюватись лояльна аудиторія, і дії не викликатимуть негативну реакцію.

5 інформаційних сайтів (200 000 – 100 000 000 відвідувачів/місяць)

10 великих акаунта в Фейсбук – 50 000 друзів, 100 000 підписників.

100 середніх акаунтів від 500 до 2000 друзів
30 сторінок, близько 100 000 підписників,

20 груп до 200 000 учасників.

Можливість розміщувати інформацію в більше 300 популярних українських груп.

Акаунти Твіттер – 10 000 підписників
Акаунти в Google+ та Вконтакте

Створення сторінки Facebook,  Twitter, Google +

Просування акаунта та сторінки через соціальні інструменти, залучення підписників

Написання (копірайт) та розміщення матеріалів.

Надання щотижневої звітності по активності на сторінках і в групах. Зростання кількості лайків та переглядів

Згідно наданої статистики соціальних мереж.
Готуєтся один загальний звіт по всьому проекту .